מועדון לקוחות וצבירת נקודות
לה צ'צ'ה פיצה פסטה בר
מועדון לקוחות וצבירת נקודות – לה צ'צ'ה פיצה פסטה בר
- ניתן להירשם באמצעות האפליקציה (״היישומון״) למועדון הלקוחות ("המועדון"). הצטרפות למועדון כרוכה ברישום, והזנת הפרטים האישיים הנדרשים.
- המועדון מספק ללקוחות מגוון רחב של מבצעים והטבות, צבירת נקודות שניתנות למימוש ככסף ביישומון, מידע על פעילויות, עדכונים שוטפים וכיו"ב.
- כל אדם אשר מלאו לו 18 שנים זכאי להצטרף למועדון. היישומון יהא רשאי לדחות ו/או לסרב, בהתאם לשיקול דעתו הבלעדי, לכל בקשה להתקבל כחבר מועדון מבלי שיהיה מחויב לנמק סירובו.
- יובהר, כי כל גוף שאינו אדם פרטי, לרבות, עוסק, חברה וכיו"ב אינו רשאי להצטרף למועדון ושירותי המועדון יינתנו ללקוחות פרטיים ולשימוש אישי בלבד.
- כל אדם המעוניין להיות חבר במועדון, מוזמן להירשם למועדון ביישומון. לאחר קבלת אישור הרשמה כחבר מועדון יפתח חשבון חבר מועדון עבור הנרשם ("חבר מועדון" ו-"חשבון חבר מועדון" בהתאמה) והכל בהתאם לתנאים שידרשו על ידי היישומון מעת לעת.
- חבר המועדון אחראי לדווח ליישומון על שינויים שיחולו בפרטיו האישיים, על מנת לאפשר קשר רציף ותקין עמו. היישומון לא יהיה אחראי לאי קבלת הטבה ו/או דיוור ו/או כל דבר בקשר עם המועדון בגין אי עדכון פרטיו האישיים של חבר המועדון במועד.
- היישומון שומר את זכותו לשנות את תנאי החברות במועדון, מעת לעת, על פי שיקול דעתו הבלעדי וללא הודעה מוקדמת. מועד החלת השינוי כאמור יהיה מרגע פרסומו ביישומון.
- החברות במועדון עשויה להיות כרוכה בתשלום דמי חבר שנתיים, היישומון שומר את זכותו לגבות דמי חבר ו/או לשנות את גובה דמי החבר ו/או לבטל אותם, מעת לעת, על פי שיקול דעתו הבלעדי וללא הודעה מוקדמת. מועד החלת השינוי כאמור יהיה מרגע פרסומו ביישומון.
- החברות במועדון הינה אישית ואינה ניתנת להעברה ו/או לשימוש בידי אדם אחר.
- מילוי טופס ההצטרפות כמוהו כהסכמה לכל האמור בתקנון זה, לרבות כל שינוי עתידי בהוראות התקנון.
- החברות במועדון תהיה בתוקף למשך 12 חודשים מיום ההצטרפות ("תקופת החברות").
- בתום תוקף החברות במועדון רשאי (אך לא חייב) המועדון לחדשה אוטומטית לתקופת חברות נוספת. יובהר כי במקרה של חידוש תקופת החברות, נקודות חבר המועדון (כהגדרתם להלן) שנצברו בחשבון חבר המועדון יאופסו ולא יהיו ניתנות למימוש בתקופת החברות הנוספת.
- למען הסר ספק מובהר כי חידוש החברות במועדון מהווה תנאי להמשך קבלת ההטבות המוענקות לחברי המועדון.
- כל חברי המועדון יהיו זכאים לצבירת נקודות מועדון בהתאם לתנאים המפורטים להלן ולהשתתפות במבצעים שיפורסמו ביישומון מעת לעת לחברי המועדון וליהנות מההטבות המגולמות בהם. היישומון רשאי להגביל ו/או לעדכן מעת לעת את היקף ההטבות במבצעים אלו ולהתנותם בתקנון ספציפי לכל מבצע.
- היישומון רשאי להגביל את ההנחות ו/או המבצעים ו/או ההטבות שינתנו לחברי המועדון ולהחריג קטגוריות מוצרים עליהם לא תינתן הנחה ולאסור כפל מבצעים, לפי שיקול דעתו הבלעדי. כמו כן היישומון רשאי לנהל הטבות שונות ביישומון לפי שיקול דעתו הבלעדי.
- היישומון עשוי ליתן הטבות נוספות לקבוצות לקוחות, בין לבדו ובין בשיתוף פעולה עם גופים מסחריים נוספים וכל זאת לפי שיקול דעתו הבלעדי. לרבות מתן הטבות נוספות ללקוחות שהצטרפו למועדון עד תאריך מסוים כפי שנקבע ו/או יקבע על ידי היישומון. כמו כן היישומון רשאי לגבות דמי חבר שנתיים בסכומים שונים מלקוחות שהצטרפו עד תאריך מסוים ולאחריו.
- למען הסר ספק מובהר, כי היישומון רשאי לשנות את היקף ההטבות לחברי המועדון מעת לעת לפי שיקול דעתו המוחלט. היישומון לא חייב להודיע לחברי המועדון על שינוי היקף ההטבות ו/או שינוי תנאי התקנון.
- רכישה אשר אמצעי התשלום בה לא כובד ו/או לא נפרע בפועל לא תזכה את החבר בהנחות ובהטבות הניתנות לחברי המועדון ו/או בצבירת נקודות והיישומון יהיה רשאי לבטל זיכויים ולדרוש את תמורתן המלאה של הרכישות בגין רכישות אשר לא נפרעו בפועל בכל זמן.
- למען הסר ספק, אלא אם ייקבע מפורשות אחרת בכתב, אין כפל הנחות ו/או מבצעים.
- לחברי המועדון תהיה צבירה קבועה של נקודות מועדון ברכישה בסך של 50 ש״ח ומעלה (״נקודות המועדון״ או ״הנקודות״). הנקודות יאפשרו רכישה של מוצרים בהתאם למחירון הנקודות.
- ניתן לממש נקודות מועדון ביישומון בלבד, לאחר ביצוע תהליך הזדהות ביישומון.
- לא ניתן לממש נקודות באותה עסקה בה הן נצברו. מימוש הנקודות יתאפשר לרכישה שלאחר מכן.
- תשלום דמי משלוח אינו נצבר כנקודות. לא ניתן לממש נקודות עבור דמי משלוח.
- בתום תקופת החברות או חידושה ימחקו נקודות שלא מומשו לחבר המועדון בתקופת החברות.
- היישומון רשאי לפי שיקול דעתו להוציא מוצרים מצבירת נקודות או מימוש נקודות.
- במידה ויוחזר כסף לחבר המועדון בגין עסקה שביצע, יקוזזו בהתאם הנקודות שנצברו בגין אותה עסקה.
- בעת הנפקת שובר זיכוי של היישומון, יקוזזו הנקודות בגין המוצרים שהוחזרו באותה עסקה.
- לגבי מוצרים במבצע/ הנחה – המחיר הקובע לעניין מתן הנקודות יהא המחיר ששולם בפועל לאחר ההנחה או המבצע.
- לא ניתן להמיר את הנקודות שנצברו לכסף מזומן.
- צבירה תתאפשר אך ורק בתשלום באמצעות כרטיס אשראי. תשלום בכל אמצעי אחר, לרבות, אך לא רק, בזיכויים/שוברי מתנה/תווי קניה/קופונים וכיוצא באלה לא יזכה את חבר המועדון בצבירת נקודות.
- לא תינתנה הטבות שבדיעבד על רכישות שבוצעו לפני ההצטרפות למועדון.
- לא תאושר צבירת נקודות בגין רכישה שאינה אישית ו/או רכישה מסחרית ו/או סיטונאית ביישומון. במידה שיעשה שימוש בחשבון חבר מועדון ברכישה סיטונאית, באופן שבו תצטברנה נקודות לזכות חשבון חבר המועדון בגין אותה רכישה, רשאי היישומון לבטל את הנקודות שנצברו בגין אותה רכישה, כאמור, ללא צורך במתן הודעה על כך לחבר המועדון, בין מראש ובין בדיעבד.
- צבירת הנקודות הינה אישית והנקודות אינן ניתנות להעברה, לא לחבר מועדון אחר או לכל אדם אחר שאיננו החבר ולא לצרכי איחוד בין חשבונות של חברי מועדון.
- היישומון רשאי לבטל חברות אדם במועדון במידה והוא מנהל עם המועדון ו/או עם היישומון הליכים בערכאות שיפוטיות ו/או במידה ואמצעי תשלום שלו אשר באמצעותם בוצעו רכישות ביישומון לא כובדו ע"י בנקים, חברות אשראי וכיו"ב ו/או אם נתפס בגניבה, מרמה וכיו"ב ו/או באם התברר כי חבר המועדון פעל בניגוד לתקנון ו/או אם התברר ליישומון כי חברותו של חבר המועדון עלולה לגרום נזק ליישומון בהתאם לשיקול דעתו הבלעדי והמוחלט.
- חבר מועדון יהא זכאי לפרוש מהמועדון במתן הודעה בכתב ליישומון. החבר יגרע מרשימת חברי המועדון תוך 7 ימי עסקים ממועד קבלת ההודעה בדבר רצונו לפרוש, וכל הנקודות אשר נצברו בחשבונו ימחקו.
- היישומון יהיה רשאי להודיע בכל דרך שימצא לנכון על הפסקת פעילות המועדון בהודעה של 30 יום מראש, וזאת מבלי לפגוע בזכויות שהוקנו לחבר מועדון עד לזמן ההודעה.
- בכל פנייה בעניין מועדון הלקוחות ניתן לפנות אל היישומון באמצעות פרטי ההתקשרות המוצגים ביישומון.